Sider

søndag 31. mars 2019

Varmebenken er full

Dei siste dagane har eg sådd og planta ut i varmebenken og no er den full. I den er det no:
- sommergulrot
- redikk
- plukksalat (planter)
- spinat (planter)
- hovudsalat (planter)
- mainepe
- rødbeter



Dette er et veldig testforsøk så blir veldig spennande å sjå. Temperaturen ligg på rundt 10 garder i benken, ca 30 nede i jorda. Då eg planta ut salatene stakk eg gongen ned i jorda for å lage hol til plantane og det var god varme å kjenne.



Eg har sådd meir inne også no. Grønnkål (både grønn og lilla type) selleri, sellerirot, purre og asparges. Sidan eg reknar med at det vert trangt i vinduet under vekstlyset etterkvart, køyrer eg i gang ein varmebenk til. Meininga med denne er at eg skal kunne sette ut ein del plantar der for å sørge for at slle går nok lys. Enno eit prøveprosjekt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar