Sider

onsdag 6. mars 2019

Formålet

Som ein spontan hobbydyrkar utan særleg struktur har eg behov for eit verkty som kan hjelpe meg med å halde orden på kjøkkenhagen min.  Formålet med denne bloggen er altså ikkje å drive opplæring, eller vera ein fag-blogg - det finns det mange av, med mykje større kunnskap enn det eg har. Denne bloggen vert skriven mest for eigen del og kjem til å fungere meir som ei dagbok.
Skulle likevel nokon finne interesse i det eg skriv, og kanskje lære noko, evt lære av mine feil, er jo det berre ein ekstra bonus.

Eg held til på eit gårdsbruk der me i hovudsak driv med sau. I tillegg har me nokre hestar og nokre høner, slik at me er sjølvforsynte med egg. Målet med det eg dyrkar er å kunne forsyne seg sjølv til ein viss grad, og rekreasjonen - ikkje minst! Eg prøver så godt eg kan å nytte dei ressursane som finns på gården, utan å måtte kjøpe/skaffe utanfrå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar