Sider

torsdag 28. mars 2019

Fyrste sådd i varmbenken

I dag tok eg steget og sådde i varmebenken. Dette vert spennande. Dette vert selvfølgelig veldig spennande, spesielt sidan det er meldt temperatur heilt ned på minussida om nokre dagar. Det ser heldigvis ut til at det skal går fort over.



I benken no står det et så-trau med diverse salatar. Dei skal få vekse litt til før eg plantar dei ut, men dei har nok betre lys der enn inne. I tillegg sådde eg i dag rødbete. Det er veldig sjangsespel, sidan den lett kan gå i stokk dersom det vert kaldt etter at den har spira, men eg har valgt ein type som skal tåle dette betre en andre typar. Dette er ei rødbete som heiter Moulin Rough - kjempefin rødbet, som er raud heilt gjennom. Eg dyrka denne i fjor. Den var lekker og god, men i den tørre sommaren vart dei litt små.

Den andre sådden har eg meir tru på. Det er ei mainepe som heiter Snowball. Den har eg prøvd ein gong før, for to år sidan trur eg, og det vart heilt misslukka. Dei spirte osv, men danna ikkje nok rotknoll i det heile, men eg prøver igjen med godt mot.



Temperaturen i benken ligg jevnt på rundt 20 grader nede i jorda Lufttemperaturen varierar gjennom dagen, men har vist ein gjennomsnittstemperatur på ca 13 grader. No gler eg meg til eg kan plante ut dei salatane som står der å godgjer seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar