Sider

søndag 24. mars 2019

Når katten hjelper til med vår-såinga...

... då vert det trøbbel.

Eg satte ein del av sådden min til spiring på badet. Der er det varmt og godt, og passe fuktig. Eg satte dei i vindauge, der dei er minst i vegen. Det eg ikkje hugsa på er at katten også likar å ligge i badevindauge. Så ein dag eg kom inn hadde katten rive ned brettet med tomatar og blomkål, alt låg oppned og uttømt i badekaret. Så då var det berre til å byrje på nytt.
Slik såg det ut før katten bestemde seg for å hjelpe

"Problemt" med å byrje på nytt var at eg hadde rukke innom ein Plantsjen-butikk, samt bestilt noko på nett og utvida frø-forrådet mitt, og det vart derfor sådd ein del meir.

Eg sådde:
- Rødhette (tomat), her er det forøvrig ein som overlevde katten, og har spria frå fyrste såing
- Tiny Tim (tomat)
- Glacier (norsk tomat)
- Tigerella (tomat) - eg skulle berre ha lave tomatar i år - det gjekk skeis...
- Blomkål (står ikkje namn)
- Kålrot
- Ruccola

I tillegg spirar basilikumen og løpstikka fint, medan timianen ikkje har vist seg enno. Salatane som eg har sådd er også byrja komme i gang, men ikkje alt er like villig der heller. Alt står i vindauge med ekstra lys. Plukksalaten er litt lang, men resten ser veldig bra ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar